Május végén megjelenésében és működésében is megújult a Zalakaros.hu, a Zalakarosi Turisztikai Nonprofit Kft. által üzemeltetett információs és szállásfoglalási portál. A megújulás fontos eleme, hogy mostantól a szállásfoglalási motort a Szallas.hu biztosítja.
A két szervezet az üzleti jellegű együttműködés mellett közös jótékonysági akciót is indított, aminek keretében a szállásfoglalások jutalékának egy részét rászoruló gyerekek számára utalják át.
A Zalakaros.hu portál célja, hogy a Zalakaros márkát erősítse és minden fontos információt biztosítson azok számára, akik a településen vagy környékén tervezik eltölteni szabadidejüket. A MORGENS Design munkáját dicsérő megújult platform lehetőséget ad a helyi idegenforgalomban és vendéglátásban aktív szereplőknek, hogy még komplexebben tudják népszerűsíteni eseményeiket és szolgáltatásaikat az online felhasználók részére.
A honlapon a település részletes programajánlói és a környéken elérhető szórakozási lehetőségek is össze lettek gyűjtve, így az ideérkező turista könnyen tud választani magának programokat a méltán népszerű gyógyfürdőzésen túl is. Ugyancsak a megújulás része, hogy a portálon található szálláshelyek foglalását immár a Szallas.hu rendszerén keresztül lehet megtenni.
Kovács Szabolcs, a Zalakarosi Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint “az együttműködés nagyban hozzájárul Zalakaros és a térség versenyképességének növeléséhez, hiszen a desztináció attrakciói végre potenciális termékként válnak elérhetővé a látogatók számára. Az integrált marketingkommunikáció kiemelt eszközeként támogatja Zalakaros brandjének újrapozicionálását, melynek keretében a térség vonzerőit most a 6 érzék szerint tematizáljuk, és a szolgáltatók saját csomagjaikkal is csatlakozhatnak a kezdeményezéshez.”
Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója a kooperációról úgy nyilatkozott, hogy “a célunk az volt, hogy a szálláshelyek munkáját megkönnyítsük, hiszen az együttműködés által egy platformon menedzselheti a Zalakaros.hu weboldalról és Szallas.hu-n keresztül érkező foglalásaikat és áraikat, ezzel is csökkentve az adminisztrációs tennivalóikat. Emellett pedig a helyi TDM szervezet munkáját is segítjük, hogy a saját weboldalával is erősíthesse a szállásadók közvetlen vendégszerzését. Összességében tehát jól jár a szállásadó, a TDM, a Szallas.hu és természetesen a vendég is.”
Az alapos ráncfelvarráson átesett portál az együttműködést egy új programmal indítja, melynek neve “Légy Te a hatodik érzék!”. A program célja, hogy olyan gyermekeknek segítsenek a kezdeményezők, akik nem támaszkodhatnak minden érzékszervükre, ezért a Szallas.hu és a Zalakarosi Turisztikai Nonprofit Kft. úgy döntött, hogy 3 hónapon át az új weboldalon keresztül érkező foglalások értékének 5 százalékát – a zalaszabari Holnapocska Tábor adományával kiegészítve – rászoruló gyermekek táboroztatására fordítják, ahol a gyerekek interaktív, szórakoztató foglalkozásokon vehetnek részt.
A most meghirdetett jótékonysági program első állomása annak a sorozatnak, mely a desztináció vonzerőit, értékeit a 6 érzéknek megfelelően tematizálva mutatja be. Az érintés, ízlelés, látás, hallás és szaglás mellett a hatodik érzékkel indít a kampány, melyet az idelátogatók a komplex élményeken keresztül tapasztalhatnak meg.
Bővebb információk: http://zalakaros.hu/hatodikerzek
Itt is feliratkozhat a hírlevelünkre