A turizmust sújtó nehéz időszakot Hévíz a kommunikáció megújítására használta fel, amihez sok éves szakmai tapasztalatai mellett egy kreatív ügynökség külsős nézőpontját is segítségül hívta.
Elődlegesen egy modernebb és fiatalosabb logo megalkotása és ez által egy Hévízre látogató fiatalosabb közönség elérése volt a cél, a meglévő célcsoport megtartása mellett. Az új stratégia fő üzenetei között nagyobb hangsúlyt kapott a fitt életszemlélet – a természet adta lehetőségeket kihasználva -, a „négyévszakosság”, az élménygarancia, valamint a szabadidő-sportolási lehetőségek kiemelése.
A jól ismert tavirózsa szimbólumot – amely évtizedek óta Hévíz jelképeként él a belföldi turizmus és a gyógyfürdők iránt érdeklődők fejében – mindenképp meg akarták tartani, de a kortárs trendeknek megfelelően csavartak rajta egyet. A vízcseppek, amelyek a rózsa szirmait alkotják, és a kékeszöld árnyalatok egyaránt a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, ezzel is erősítve az egyik fő marketingüzenetet: Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál, egész évben.
A város megújult kommunikációjában az eddig megszokott egészségturisztikai üzenetek mellett kiemelt jelentőséget kapott a „lelassulás” és a személyre szabott programkínálat is, amely különösen vonzó lehet a rohanó mindennapokból kiszakadni vágyó, ugyanakkor változatos kalandokat kedvelő közönség számára.
Szeretnék, ha Hévíz és környéke a fiatalabb generációk, az aktív középkorúak számára is egyet jelentene a belföldi turizmus egyik legvonzóbb úticéljával, nem megfeledkezve számtalan törzsvendég és az „új” senior generáció igényeinek való teljes mértékű megfelelésről sem.
Hévíz több mint a tó! A „slow turizmus” itt az jelenti, hogy van idő arra, ami fontos. Egészségesen élni, együtt nevetni, sétálni, jókat enni, szép helyekre ellátogatni, sportolni vagy épp a meleg vízben regenerálódni.
Az új arculat és az új kommunikációs stratégia a városnak ezeket az egymásra épül értékeit szeretné megmutatni, mert Hévíz és környéke egész évben vonzó úticél.
Az új arculat részben már visszatükröződik a város honlapján és új logójában, és még inkább látszódni fog marketingkampányaiban és a város rendezvényein – olvasható többek között a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. közleményében.
•
Ha érdekesnek találta, egy lájkkal vagy megosztással ajánlja másnak is!
Iratkozzon fel a Balatontipp.hu hírlevelére, hogy ne maradjon le semmiről! A feliratkozással hozzájárul adatainak a hírlevél küldéséhez szükséges kezeléséhez.(Adatvédelmi szabályzatunkat és tájékoztatónkat itt olvashatja)